Integritetspolicy.

I denna policy redogör vi hur vi hanterar personuppgifter när du kontaktar Brokyrkan Sundsvall, organisationsnummer 802466-1806.

Information som vi kan komma att behandla är:

- Namn, telefonnummer, epostadress och hemadress.

- Betalningsuppgifter, i de fall dessa behövs för att genomföra samt återbetala betalningar, t.ex. i samband med resor och läger.

- Avtal och transaktionshistorik.

Hur informationen samlas in:

- Från dig när du kontaktar vår kundtjänst, fyller i ett formulär för att bli kontaktad, interagerar med våra ledare, besöker vår hemsida, eller interagerar med oss på något annat sätt.

- Tredje part i form av exempelvis Meta eller Google.

Syftet med att samla in personuppgifter

- Lagring av personuppgifter sker för att kunna erbjuda en anpassad service till dig som intresserad av våra tjänster samt när du besöker oss.

Hur länge informationen lagras

- Information utifrån kontakt med oss lagras så länge informationen behövs i förhållande till att kunna bidra med en god serviceupplevelse. Som regel innebär detta att om du varit inaktiv i relationen med oss när du exempelvis interagerat med vår hemsida sparas uppgifterna i 2 år.

Rätt till att ta tillbaka godkännande

- Du har alltid rätt att begära att få dina personuppgifter borttagna från vårt register.

- Du har rätt att ändra ifall dina personuppgifter skulle vara felaktiga.

- Du har också rätt till ett registerutdrag för att kunna se vilka uppgifter vi har samlat in om dig.

Uppdatering av integritetspolicyn

- Brokyrkan förbehåller sig rätten att ändra denna policy när detta behövs för att upprätthålla juridiska krav.

Kontaktuppgifter

- Om du har några frågor angående vår integritetspolicy och dina personuppgifter, kontakta oss gärna på:

Brokyrkan Sundsvall

Epost: pastor@brokyrkan.se